2009. február 23., hétfő

Tejföl


Mióta ketten vagyunk, csak mostanában merem a régi kedvenceimet enni, azokat is csak titokban... Milyen fura lény is az ember...!? A beidegződések működnek ám rendesen!

Beidegződés... Ez egy PONTOS kifejezés. Beépül az idegbe, agyba, életbe, mindenbe... bele...

Exem többekközt semmilyen kaját nem evett meg, ami tejfölt tartalmazott, meg merem kockáztatni, azt se, ami tejföl mellett volt egy ideig. Én tejfölfüggő vagyok-voltam mindig is...

Azért írok most erről, mert az előbb ettem 2 szelet üres kenyeret, rengeteg picit megsózott tejfölt kanalaztam be hozzá!!! Fantasztikus finom volt!!

De...

Mért kellett várnom ezzel addig, míg a kölök elalszik, mért nézegettem aggódva körül evés közben, hogy le ne bukjak, egyáltalán mért kellett ilyen sok időnek eltelnie, hogy ezt megengedjem magamnak???????????
És ezentúl már mindig így lesz, hogy a tejfölről ez az abberált fog eszembe jutni???

:-)

2 megjegyzés:

Anonymous írta...

Aberrált???
Húúúú, jól megszívhattad vele...
Nem tudom, mennyi ideig tart, míg az ilyenek törlődnek...
drukk, hogy mihamarabb...

anyáááám!!!
abba beleszólt, hogy tejfölt eszel????
kéne az ilyen pasinak 1 hét kiképzőtábor nálam...
nem biztos, hogy túlélné...
szerintem sírva szaladna vissza anyukájához :oD

valahogy nem bíííírom a helyi macccsókat...
a papucsokat sem...
legyen önálló, erős egyéniség, de maximálisan tartsa tiszteletben, hogy én is az vagyok...
assszem szerencsére engem ilyennel hozott össze a sors...
Kösziiii, Magasságos Mindenható!!!!!

Boci vóóóótam...

Ui: Szépen szójjjon ma este is a muzsika!!! :o))) (ez 1 jó kívánság vóóót)

natimama írta...

Hmmm ... tejfölös kenyér! Nyami-nyami! Én is nagyon szeretem!
Az én Papusom sem kedveli a tejfölös étkeket, de hogy ettől én se ehetnék... elképedtem!
Lehet, hogy a tejfölről az exed fog mindig eszedbe jutni, viszont elképzelhető, hogy lesz idő, amikor már kiröhögöd... Igaz?
:-)))))