2009. február 9., hétfő

Bagolyból pacsirta?


Bagoly vagyok?

Nem vagyok képes időben lefeküdni aludni!!!!

Olyan érzésem van, mintha most maradnék ki a legfontosabb dolgokból. Pedig áááádehogy.

Megint éjjel egy, én meg ezerrel pörgök, mint a búgócsiga.

Pedig reggel indulni kell a fiammal suliba..., aztán elindul a nap..., a jól bevált kávézásos-pletyis-magunkhoztérünk délelőtt megszűnt, így hát bambulással telik, mert nem merek ledőlni, elalszom estig is akár... Délutántól nyolcig tanítás, haza, gyerek-vacsi-fürdés-lefektetés után újra elindul a pörgés...


És a pacsirta?

Akkor kel, amikor én kidőlök végre és elalszom. Amikor el kezdek élni, ő már szuszog az ágyában.


A hosszú párkapcsolat titka...


Kéne nekem egy pacsirta...

Nemigen unnánk meg egymást, örülnénk, ha egyáltalán ébren látnánk a másikat...


Ez a kép most hajnal, vagy naplemente???

Nem mindegy?

...

Nincsenek megjegyzések: