2009. február 12., csütörtök

Elgondolkodtató... (?)

Vajon nekem van túl élénk fantáziám, vagy csak túl sokszor hallok ilyenekről?

Az ex pasim nem a fiam vér szerinti apja. Igaz, kb. 5 évig volt a nevelőapja. A kölök nagyon ragaszkodik hozzá, szereti. A pasi is őt...
Annyira, hogy hetente jár hozzánk (a gyerekhez) rendszeresen... Mi nem kommunikálunk.
Amíg együtt voltunk, addig is voltak úgynevezett "besugárzásos" játékaik, összebújtak, a pasi besugározta, amiről a gyerek annyit mondott - ilyen csiklandozós játék.
Most is az egyszemélyes kanapén szoktak feküdni és filmet nézni...

Nem csinál semmit, de egy pasinak mért van szüksége arra, hogy a nevelt fiával fizikai kontaktusba kerüljön, akár egy filmnézés ürügyén is???

Persze, csak úgy szereti, mintha a sajátja volna. Mondja ezt ő, mondják ezt mások is. Én meg nem láttam pasit még egyet se így a kisfiával. És tényleg nem csinál semmit, CSAK HOZZÁÉR.
Akkor én mért vagyok ilyen bizonytalan???
Azért, mert ...

1 megjegyzés:

Immacolata írta...

mert most már tudod amit eddig nem tudtál - és így minden megmozdulása egészen más...