2009. február 18., szerda

Cipőfűző

Ez a szavunk tetszik állítólag a franciáknak a legjobban...
Ti-tá-tá-táá... ti-tá-tá-táá... ti-tá... tá-táá...
Tök jó.

Elszakadt a Martens bakancsom MINDKÉT cipőfűzője. Egymás utáni napon. Ez azt jelenti, hogy nem hibás volt, én sem voltam a kelleténél agresszívebb, csak elhasználódott.
Ez jó, nem is vagyok mérges, mert 3 évig bírta.
De:
Nem kapok sehol újat!!!
A nyolc sorból már csak négyet tudok bekötni, addig ér a maradék.
Mehetek a Martens bótba, hátha nekik van olyan, ami nem "nájlon".
Csak nehogy úgy kérjem majd:
- Sziasztok, van a bakancsomhoz ti-tá-tá-táá?

3 megjegyzés:

Anonymous írta...

Te, mi nagggyon 1 hullámhosszon vagyunk :o)))
Most esedékes 1 menésem a Martens bóóóótba oridzsi cipőfűzőééé... az enyim is szerintem 3 évig bírta :o)))
Úgy lácccik rendszeres használat mellett ezek ennyire vannak kalibrálva...
A rock koncert is belefér az 1 hullámhosszba???
Mert lehet, nagyot tudnánk mi egy légtérben 1 Jó rock zenére bulizni :o)))
Belehallgattál múltkor a Géniuszba?
Ha tetszett, akkor jövő szerdán bulizzunk mááá egyet a Marczibányi téren!!! :o)))
Én tutira ott leszek! ;o)
Boci

fiddle írta...

Ez jóóó, ez az összehangolás... :-)
Nemigen ugrálhatok, egyedül vagyok a kölökkel, de előbb-utóbb összejön a rokkerkedés :-))
Jövő szerdán jáccok másutt, sajna... de majdcsak...
:-)

Anonymous írta...

Meg köll hagyni, nekem nagy mákom van a zurammal... az ilyen rokkerkedős estéimen teljesen nyugodt lehetek a kölek felől... (akkor is, ha épp a funky sodor :o)))
meg leghamarabb 10-re megyek a dóóóógozóóba, így valahogyan össze is kaparom magam kezdésre, akkor is, ha csak hajnalban vágódom haza...
Nnnna, majd csak összehozzuk, hogy megtekincccsük egymás Martenseit :o))) Talán majd áprilisban...

Azééé téllleg laza leheccc: hegedű + Martens + rock :o)

Mindenesetre egy nagyon klassz estét kívánok Neked is jövő szerdára!!! Szárnyaljon a zene, varázsold el őket, és legyenek legalább 300-an!!!! :o)))

Azt meg, hogy az én estém hogyan sikerült, úgyis majd elörömködöm a neten...

Boci vóóóótam...