2009. április 24., péntek

Rántotthús, vagy töltött káposzta??

Milyen lehet egy újra felmelegített párkapcsolat???

Ha rántotthúsból van, igencsak szar ügy. Ettetek már ilyet? Én már kóstoltam, nem nagy élvezet...

Ha töltött káposztából, akkor viszont isteni lehet! Minél többet melegítjük, annál jobban összeérnek az ízek benne...

Nna...
Én még egyiket sem próbáltam, illetve: nem melegítettem fel egy kapcsolatomat sem.
Addig húzom, halasztom a szétválást, amíg mindketten kimenekülünk egymásból.
Így aztán eszünk ágába sem jut az újrakezdés.
Ez onnan jutott az eszembe, hogy kaptam ma egy telefont, miszerint állítólag együtt láttak minket valahol az ex-emmel.
ISTEN ŐRIZZ!! Elég lesz azt az 5 évet elfelejtenem is!!
Kínomban csak azt nyökögtem:
- Nem szeretem a felmelegített rántotthúst.

10 megjegyzés:

natimama írta...

Én újrakezdtem... másfél év szünet után (huszonöt év előzménnyel!)...
Nekem töltött káposzta volt! :-))))
Jobb lett, mint előtte!
Igaz, sokat változtunk mind a ketten.

Boci írta...

Húúú, nem to'm...
soha, semmit nem kezdtem újra...
igaz, az élet mindig úgy hozta, hogy az exeimet szinte soha nem láttam többé...
messzevetett minket az élet...
de nem is hiányoznak...

natimama!!!
jó, hogy Neked töltött káposzta lett...
nem tudom...
azt nem tudom elképzelni, hogy a megkopott szenvedély, ami már csak barátsággá szelidült, újra lángolni tudjon...

agica írta...

Natimama, a 25 ev, az 25 ev:)
Egyik ismerosm csinalta ugy, mint Te.
Ferjhezment, szuletett egy gyerekuk, majd hosszu ido utan elvaltak. Aztan 2 ev szunet utan ismet osszehazasodtak, es szuletett meg egy gyerekuk.
Igy mind a ket hazassagugbol van egy-egy gyerek:))

fiddle írta...

Hááát...
Boci, én is hasonlóan gondolom. De közben sóvárgok egy jó töltöttkáposzta után. Csak még meg sem főztem...
:-)

natimama írta...

Fiddle, ha itt lesz az ideje, megfőzöd!:-))))

natimama írta...

Boci, pedig TUD!!!
:-)))))
Agica, ez jó történet! :-)

fiddle írta...

Úgy legyen!!
:-)

Boci írta...

Natimama!!!
Ezt lehetne bővebben???
Vagy adj 1 linket a blogodból...
vagy időintervallumot...
vagy jegyezd le most!!!
Plííííz!!!
Ezt komolyan mondom!!!
Én ezt most nagyon szívesen elolvasnám:
HOGYAN????

Fiddle!
Szerintem jó, hogy volt bátorságod elengedni a régit, nem belepunnyadni a megszokottba...
báááár, itt viharosabb szétválást sejtek, nem csak olyan "bocsi-de-én-már-nem-szerelemmel-szeretlek-annyira-sajnálom-legyünk-barátok-mert-szeretlek-és-tisztellek" búcsúzást sejtek...

natimama írta...

Bocinak...
http://mosolyokeskonnyek.freeblog.hu/archives/2009/04/27/Bocinak/
A teljesség igénye nélkül...:-)))

fiddle írta...

Hááát..., jól sejted, nem volt olyan sima...
:-)
Natimama! Köszönöm! Eddig is, ezután is.
:-)