2009. április 12., vasárnap

Jóvanna! Itt vagyok!

Bocsánat a hosszú kihagyásért...

Annyi minden történt már azóta..., de főleg rossz dolgok, amik most nem érdekesek. Lesznek is még rosszak, de most megfogadtam, hogy a húsvéti ünnepek alatt nem hagyom magam. Csak azért is jó kedvem lesz!!!

Egész nap főzőcskéztem, pakolászgattam, élveztem a kisfiam locsogásait stb.

A sonka isteni lett. A levéből még finomabb bableves készült. Rengeteg csipetkét is kellett csinálnom, a kiskölök úgy szereti.

Tojásokat is festettem, tablettás tojásfestékkel, még a gusztustalan matricákat is ráteszegettem. Utána zsírral fényesítgettem őket. Piros, sárga, meg KÉK!!! Ezt a hülyeséget!!! Vicces.

Behoztam a lépcsőházból az óriási haldokló muskátlit, sikerült megmentenem!! Asszem idén megint gyönyörű lesz! Csodálatos, ahogy kűzdött az életéért, tele volt száraz ágakkal meg levelekkel, alatta meg ilyen szép hajtásokat hozott. Egy zsák tele lett a halott részeivel...



Közben nézelődtem ki az udvarra... Gyönyörűen kivirágzott minden!! Egy nap alatt!! Mindez a belváros kellős közepén!! Szerencsésnek mondhatom magamat, hogy itt lakhatunk..., igaz, hogy sajnos el kell adnom, mert nem bírom kifizetni a rezsit, meg a svájcifrankos kölcsönt... De ez most nem érdekes, hanem EZ!!!

Holnap még csinálok a prücsöknek pudingot, mert hiába sütök sütit, ennek jobban örül.

Délután kimegyünk a Deák térre bicajjal, megnézzük pár baráttal a pálinkafesztivált..., talán nem fognak minket is szondáztatni a büntetésre éhes rendőrök...

:-)

Nna... Nagyhirtelen ennyit.

Mindenkinek nagyon boldog húsvéti ünnepeket kívánok!!!!!

3 megjegyzés:

Boci írta...

Jóvanna!!! Helllóóó!!!

Látom, nem a legjobb híreid vannak... :o(
De akkor is, téllleg szép ez a tavasz... :o)

Próbáltam én keresni másik Martenst pénteken a tömegben, de nagggyon hamar feladtam...
Sokan voltak ahhoz, hogy minden nőnek megnézzem a cipőjét :o)
Ott voltál???

Ha véletlen nem, akkor csak azééé, hogy tudd, miről maradtál le, meg azééé, mer' 1 dög vagyok, meg azééé, mer' a Géniusz a gyengém:

http://www.youtube.com/watch?v=ENXrINIRcfs

http://geniuszegyuttes.freeblog.hu/

Apááám, és 30 perc alatt hozták fel a népet ilyen őrjöngésre :o))) Kéééész :o))) Még mindig vigyorgok :o)))

Nagyon dög vagyok??? ;o)

De juthat neked is az élvezetből! Kedden lazíthatnál, és rokkerkedhetnél... 9-ig nincs beugró sem...

fiddle írta...

Ami késik, nem múlik...
Van egy nagyon elmaradt munkám, bele kell húznom, kb.3-4 hét..., kottagrafika. (normálban 2 hónap lenne legalább)... Kissé széthulltam az elmúlt időkben. Utána mehet a pörgés. Addig is jól jönnek a helyszíni tudósítások!
:-)

Boci írta...

Akkor még a ma écccakáról kaphaccc majd tudósítást...
a másikban pénteken a b2b-ről... meeee dög vagyok... és napon belül 3-szor megyek bulizni...
de sajnos Géniusz júliusig nem lesz... hacsak nem sikerül őket meghatnunk, hogy ezt nem tehetik meg velünk :o)

Jóóóó munkát!!!
Ne tudd meg nekem mennyi elmaradt melóm van :o( csak é tized olyan lekiismertes sem vagyok, mint Te... :o(
de lasssssan álllatira furdal :o(((