2009. április 15., szerda

A kultúra is a politikáé??

Van egy barátom. Kamaszkorunk óta követjük egymás életútját.

Ő is a kultúra iparában dolgozik, csak a másik oldalon, mint én. Az ország vezető zenészei tisztelik, szeretik misszionárius tevékenykedése miatt. És ő magáért.

Soha nem politizált.

Úgy gondolja, a kultúra mindenkié.

Nem szelektálhatja a közönséget különböző szinek szerint.

Mivel sose mondott ki egyetlen árnyalatot sem, lekommunistázták, le akarják (fogják) cserélni egy konkrétabban nyilatkozóra...

Tiszta őrület ami ebben az országban folyik! Én is folyamatosan kínos helyzetekbe kerülök, amikor kérdezgetnek politikai hovatartozásomról. Ilyenkor csak azt válaszolom:

- Én csak egy hegedűs vagyok. Nem mondhatom a közönségemnek, hogy te most fogd be a füled, te most nektek játszom, te most fordulj el, stb. ...

Egy időben engem is skatulyázgattak...

Mivel nem tudták a színemet, ezért voltam már szélsőjobbos, kommunista, zsidóbérenc, hülye liberális, meg miegymás.

EGYSZERRE!

EGYIDŐBEN!!


Uramisten!

Hova tartunk, ha már a kultúrának is színesnek kell lennie!!!!

1 megjegyzés:

fiddle írta...

Győzött a szeretet!!!
:-)
Egységesen kiállt a városka apraja-nagyja mellette!! Bevonultak a tárgyalásra!!

Maradhat Ő a kultúra misszionáriusa!!!