2009. április 14., kedd

Bicajozni jó?

Ma elmentünk bicajozni a kölyökkel. Csak ki a Ligetbe, tőlünk kb. 10 percre. Gyönyörű napsütés, pakoltunk szendvicset, málnaszörpöt, aztán usgyi.
A kisfiam boldogan tekert a Hauserével, én meg szentségelve harcoltam a Corában vett női bringámmal, 200 méterenként befogott hol az első, hol a hátsó fékem, recsegett a váltóm. Közben hallgattam a kissrác kedvesen epéskedő megjegyzéseit a lassúságomról.
Odaértünk a közlekedési parkba, végre nagy lihegve leülhettem egy padra. Ő azonnal elszáguldott rendőröset játszani, időnként hozta a híreket a szabálytalankodókról. Jókat szórakoztunk rajta a többi szülővel együtt. Megszomjazott, ivott egy kicsit.
Megpiszkáltam:
- Nem akarod kipróbálni az én bicajomat is egy kör erejéig?
Nagyképűen felpattant rá. Megpróbált elvágtatni rajta, aztán becsületére váljon, de egy kört irtózatos erőfeszítéssel megtett vele.
:-)
Hamar visszaváltott a sajátjára...
Nekiállt ugratni egy életveszélyes helyen..., elég ügyesen csinálta..., már majdnem büszke voltam magunkra, amikor... Akkorát esett, mint egy ólajtó! Még jó, hogy a sisak a fején volt, hasra vágódott, odaverte a sisakot, meg a könyökét. De nem sírt, fölpattant és visszatekert hozzám. Két perc múlva már nagyon fájt neki, beszaladtunk a sörözőbe, lemostuk a sebeket.
Irány haza!
Útközben nem hozta szóba egyszer sem, hogy miért vagyok ilyen lajhár...
Hazaértünk, megettük a szendvicseket, megittuk a málnaszörpöt, kentünk Betadint a sebekre, ragtapaszt is kapott (kért)...

Az indulás óta 2 óra telt el...
:-)
TANULSÁG:
Kéne egy jobb bicaj nekem is.
Ő meg ezentúl könyökvédőt is fog hordani.
Ja! Meg Betadint is viszek magammal...

4 megjegyzés:

Boci írta...

:o)
Zajlik az élet...
ugye ez az a liget, ahol a pecsa van????
ott bolyongtam én pénteken...
csak kicsit néztek hülyének...
orrom előtt a pecsával kérdeztem meg hol van...
mondták: AZ OTT!!!! :o)))

A vacak briga ÉLETVESZÉLYES!!!
rendes mami vagy, hogy adsz rá sisakot!!!
hihhhetetlen fontos, és ez nem vicccc!!!!

fiddle írta...

:-)
Ne is mondd! Nálunk is a kölök mondja, hogy merre kell odamenni! Sőt tegnap tök másik irányba indultam volna haza, egy darabig hagyta, aztán finoman jelezte, hogy inkább forduljunk meg...
:-)

reneszanszasszony írta...

A kedvenc kölköm! Ha lenne egy fiam, ilyent szeretnék. De pontosan! :o)

A rozoga bringa tényleg nagyon veszélyes! Ha most nincs pííz egy jobbra, lehet kapni 2.000-ért felnőtt görkorit. Én most arra pályázok, de sajnos legutóbb 39-es volt a legkisebb, úgyhogy várnom kell, hogy a törpeméret is megérkezzen. Vagy veszek magamnak egy gyerekkorit. Ha kell a cím, csörrenj!

fiddle írta...

:-(
Nem tudok annyira korizni, hogy ne féljek és ne törjem össze pld. a kezemet... Amíg ez jut róla az eszembe, nem szabad...!!
:-(
Az ötlet - amúgy - jó. Még harcolok a gyávaságommal picit.