2009. április 29., szerda

A mosoly meglepő...


Mikulás-csomagot kaptam tegnap.

Az autómra.

Elnéztem a kerület határát. A bal oldal már másikhoz tartozott, az utca jobb oldalára még jó lettem volna a matricámmal...

1250Ft..., ha azonnal kifizetem. Ennek soxorosa lesz, ha később.

Osztottam, szoroztam.
A soxorosát elisszuk inkább.
:-)
Hazamentem, kiültünk egy söröző teraszára apuval és öcsémmel, nem messze a büntetés befizetésétől.
Kiröhögtem magam a balf...szságom miatt, majd átsétáltam...

A biztonsági ember részvéttel nézett rám. Én visszavigyorogtam... :
- Elbaltáztam. - széles mosolyt csaltam az arcára.
Mentem az ablakhoz, ott is idétlenkedtem valamit, aztán megkérdeztem:
- Nem kapok kedvezményt, mert nem hisztizek? - erre már az egész iroda nevetett.
Visszasétáltam apuékhoz, káromkodtam és közben jól kiröhögtem magam a figyelmetlenségem miatt.
Én se vagyok teljesen normális...
:-)

Nincsenek megjegyzések: