2009. május 26., kedd

Dolgozom, túlélésre játszom...


Nem tűntem el, csak úgy gondoltam, nem túl izgalmas amivel mostanában foglalatoskodom.

A suliban ahol tanítok, érettségik, OKJ-s vizsgák, év végi vizsgák zajlanak folyamatosan. Ezekre fel kell készíteni a kamaszokat.

Lesz egy fesztiválunk, ami már évek óta sikeresen működik. Rengeteg anyagot kell kottáznom miatta.

Lesz egy táborunk, szintén régi, oda is fel kell készülnöm, mert a kamaszokra ragad az anyag ilyenkor, nehogy ne vigyek eleget tanítani...

A kölök is vizsgázik, koncertezik, rajta kell tartanom a szemem... Mellesleg: igényli is, hálistennek.

Legózom a számlákkal, elég sok fejtörést okoznak éjszakánként (is). Gondolom, ezzel nem vagyok egyedül...

A vicces az, hogy már csak az hiányozna, hogy egy pasi is itt hisztizzen!
:-)

Most - speciel - besokalltam és írok pár sort ide, aztán játszom a neten.
:-)

Csakazértis!!

:-)

3 megjegyzés:

Boci írta...

A meló mostanság engem is betemet...
ennek van itt az ideje ugyebár...
De 14 nap, és szabadulunk a rabszolgasorból!!! :o)))

Nyári fesztiválok?
Hmmm...
igggen, gondoltam már rá, hogy nem csak rokkkerkedhetnénk mi együtt...
a lányom fülig érő szájjal ropná veletek :o)
én meg a fa lábammal szintén fülig érő szájjal, de mégiscsak a pálya széléről figyelném a sok-sok mulatozó nagy-nagy örömét :o)

Lelkeske írta...

Azért a rock sem rossz, mint tudjuk...

Hmmmm???
Megfelelő a hely és az időpont???
:o) :o) :o)

natimama írta...

És akkor most mikor hallunk Rólad legközelebb?