2011. március 14., hétfő

30 éves a Táncháztalálkozó...

Idén nem játszunk.
Kaptunk egy felkérést vasárnap reggelre.
Sárközi.
Hál'istennek a fél zenekar nem ér rá... Így volt mire hivatkoznom. Hogy mért nem játszunk.
Annyit jegyeztem csak meg, hogy biztos lesz más aki le tud játszani egy sárközit.
Nálunk a váci konzisoknak elsőben tanítjuk...
Megalázó.

Én nem tudom, hogy működik ez a rendszer. Nekem kell odamennem és szólnom, hogy akarok játszani?
Az a többszáz zenész aki ott fellép, mind odamegy egyenként? Ott kell sündörögni?
Mi a fene van itt?

Évek óta az "öregeket" nem látom sehol, egyik programban sem.
Róluk is elfelejtkeznek?...
Hadd ne írjam ide a nevüket, de igencsak sokan vannak.
A fiatalok szép lassan már nem is ismerik őket.
Majd mennek hozzájuk "gyűjteni", amikor már Erdélyben nem lesz kitől tanulni...
(Örök-Ifjú Népművészek)

Milyen jó, hogy annak idején az "ÜGY"-ért bármire hajlandóak voltunk. Most már magától is mennek a dolgok, nincs itt ránk szükség.

Pedig az egyik pici koncerttermet biztos ellátnánk 2 napig programmal, annyian vagyunk a mai napig aktív zenészek. De ehhez én kicsi vagyok. Biztos nem lenne rá elég érdeklődés... :-))

Asszem nem megyek el a Táncháztalálkozóra.
Itthon ünneplem azt, hogy idén 30 éve hegedülök magyar népzenét....



Nincsenek megjegyzések: