2009. március 19., csütörtök

Ez van...


Ez van, tudomásul kell venni... Ha az ember beteg, menjen orvoshoz, hátha tud segíteni.
És tud...


Egy hét fejfájás (a mellékhatások miatt), és aztán márcsak azért is jobban érzed magad, mert már nem fáj a kobakod.

Olyan ez, mint a viccben a hasmenéses ember és a doktor, mikor véletlenül nyugtatót ír fel......
Az utolsó találkozásnál már ezt a választ kapja a betegtől:
- Még mindig nem érek el a vécéig, olyan gyorsan
tör rám, de ki nem szarja le??!

Szóval a problémáimat nem oldotta meg, de legalább el tudok gondolkodni rajtuk.

11 megjegyzés:

natimama írta...

Őszintén örülök, hogy itt vagy! Remélem nem csak a fejfájásod múlt el, a többi "nyüssz" is múlóban! :-)))
Jóvanna, nem akarom elviccelni, a depresszió nagyon komoly, nehezen legyűrhető betegség! Szorítok Neked, a magma módján próbálok ERŐT küldeni... :-)))
Ha ez számít valamit...

kergeboci írta...

:o)))
Hajrá Fiddle!!!
:o)))
Én most épp fent, ezért vagyok ilyen virgonc :o)))

Te, ahogy nézem milyen blogokat olvasol, elképzelhető, hogy már megvan az április 10-i esti programod???

fiddle írta...

Ha aznap épp nem játszom, ott leszek...
:-)
Ez még függ az "Ügy" kimenetelétől.

kergeboci írta...

Hát én tutira ott leszek :o)))
De mégsem ugyanazon ok miatt lennénk 1 időben 1 helyen...
Boci 1. sor, ez alap!!!
Rejtvény: nézz be a www.kft.hu oldalra... vajon én mire gondolhatok??? :o)))
A lényeg: erősssen úgy néz ki, rokkkerkedhetünk mi együtt a közeljövőben :o)))
Te is vettél már új cipőfűzőt a Martensedbe??? :oD

fiddle írta...

Minden lehetséges.
:-)
Cipőfűzőt ideiglenes megoldással vettem, egy nem originált, de készülök a kedvenc boltomba...
Az oldalt naná, hogy megnéztem!!

kergeboci írta...

Éééés???
Megfejtetted a rejtvényt???
Nem a KFT a megoldás ;o)

fiddle írta...

Géniusz?
:-)

kergeboci írta...

Iggggen!!!! :o)))

Az ön díja Kedves Megfejtő, hogy nevezett együttes koncertjén együtt rokkkerkedhet a rejtvény feladójával, Bocival.
Ha nagyon meredeknek találná amit nevezett Boci előad, akkor is eltölthet egy kellemes fél-egy órát a társaságában, szörnyülködve, hogy úúúúúr issssten, ez a nő nem normális... esetleg opcionálisan fetrengve a röhögéstől... hogy úúúúr isssten, ez a nő nem normális....

A díj átvehető április 10-én a PeCsában :o)))

fiddle írta...

Oké, meglátjuk! A héten kiderül, játszom-e aznap este...

kergeboci írta...

;o)))

kergeboci írta...

http://www.youtube.com/watch?v=JBKMiFYrd_E

Ecccer volt, hol nem volt... egy régi-régi galaxisban...
nnna, ilyen már nem lesz április 10-én...
de nekem fülig ér a szám, ha hallom :o))))))
Kéééész!!!! Újra kamasz vagyok :o))))

Neked hogy teccccik????