2011. július 25., hétfő

A huszonegyedikszázadi Táborlakó...


Drága XY!

Nagyon jól sikerült a táborunk! Ezt nektek is köszönhetem, a tíz év táborozás alatt ellestem egy-két praktikus fogást!

Muszáj beszámolnom „Kedvencke” jelenlétéről...eszméletlen. Az utolsó előtti (péntek) estére lejött, addig okoskodott, hogy ő nem kér szállást, és kaját, hogy végül ráhagytam és elkértem tőle kettő forintot összesen. (a kocsijában aludt)...



Természetesen nem volt nála készpénz...

Péntek este ügyesen körbeszagolt mindent..., éjszaka azon kaptam, hogy egy eldugott helyen tanulja a heti anyagot...

Szombat reggel pofátlanul zabálta a reggelit (amit ugye nem kért), ebédkor is beült, hozott három éthordót és miután ismét lenyúlt egy teljes ebédet, az összes maradékot a gyerekektől begyűjtötte... vacsorakor természetesen vacsorázott...

És a búcsúestén beállt az első sorba, hogy megmutassa mennyire ügyesen megtanulta a heti anyagot egy éjszaka alatt...


Majd vasárnap reggel közölte, hogy keressek vele automatát, hogy a kettő forintot ki tudja fizetni.

... mondtam neki, hogy utalja át, megadtam a számlaszámom...

Erre este érkezett ez a levél, muszáj bemásolnom mert HIHETETLEN:

- Hahó!

Elküldtem az első részletet próbaképpen! Kérek visszajelzést, hogy megkaptad!

Utána küldöm a 2. felét is! Bocsi az óvatosságért, csak már történt olyan, hogy rossz számlára ment pénz... Onnan pedig nem igen lehet visszaszerezni!


Mindezt kettő forintért!!!! ... ma reggel meg is érkezett a számlámra az egyforintos... várom, hogy küldje a másik egyforintost... pedig kábé nyolcforintos költséget csinált nekem...

Hogy a fenébe lehetne kitiltani a táborokból az ilyen szarrágókat???


Válasz:


Szervezzen ő is tábort!


Üdv:

Egy ex-szarrágó- jelenlegtáborvezető…


Nincsenek megjegyzések: